Welke bestandsnaam?

Dit forum is voor Mozilla Sunbird, Lightning en Calendar. Dit zijn de agenda-toepassingen van Mozilla. Zie het Calendar-project voor meer info.
Plaats reactie
Samuël
    unknown unknown

Welke bestandsnaam?

Bericht door Samuël »

Onder welke bestandsnaam worden alle gegevens opgeslagen in Sunbird? Het doet weer eens raar. Ik kan geen dagen, weken of maanden selecteren. Herinneringen zijn verdwenen.
Gebruikersavatar
koenh
Berichten: 222
Lid geworden op: 7 april 2005, 11:02
    unknown unknown

Bericht door koenh »

De bestandsnaam hangt een beetje af van welke versie je gebruikt...
Vanaf versie 0.3a2 (en dus de 0.3 en 0.3.1 en hoger) is dit een database formaat tenzij je expliciet anders aangeeft...

Tot versie 0.3a1: ics formaat
vanaf versie 0.3a2: storage.sdb database

grz
Samuël
    unknown unknown

Bericht door Samuël »

0.3.1 Macintosh Universal Binary. Standaard staat de laatste stabiele versie erop. Ik installeerde 0.6a1 op usb-stick. Toen ik het van de stick verwijderde, waren alle gegevens uit 0.3.1 verdwenen. storage.sdb werd naar de stick gecopiërd om dan terug te plaatsen, maar het maakte geen verschil. Ik moet alles herinbrengen, wat weken zal duren.
Gebruikersavatar
koenh
Berichten: 222
Lid geworden op: 7 april 2005, 11:02
    unknown unknown

Bericht door koenh »

dat is normaal;;.
Wanneer je op usb stick installeert, moet je de portable app gebruiken.
Waar je het anders ook installeert, (de gewone versie) de datamap is steeds dezelfde (in mac: ~/Library/Application Support/Sunbird )
Normaal moet je wel nog terugkunnen naar versie 0.3.1.... ik heb het wel zelf nog niet geprobeerd...

Nightly versies zijn steeds gevaarlijk voor bestandsverlies...

grz
Plaats reactie