Locatie kalenderbestand Lightning 0.3 in Thunderbird

Dit forum is voor Mozilla Sunbird, Lightning en Calendar. Dit zijn de agenda-toepassingen van Mozilla. Zie het Calendar-project voor meer info.
Plaats reactie
klaas47
Berichten: 13
Lid geworden op: 24 april 2007, 12:15
    unknown unknown

Locatie kalenderbestand Lightning 0.3 in Thunderbird

Bericht door klaas47 »

Ik heb me al rot gezocht: op welke locatie staat het kalenderbestand van Lightning 0.3 in Thunderbird ? Ik wil hem hele maal leeg maken.
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door nirwana »

Ik denk dat je daarvoor het bestand storage.sdb in je profielmap van Thunderbird moet verwijderen. Dit is een SQLite-database waarin Lightning de gegevens opslaat. www.mozilla.org/projects/calendar/faq.html#format geeft hier meer informatie over.

De lokatie van je profielmap vind je eenvoudig met deze extensie: www.mozbrowser.nl/forum/viewtopic.php?p=74212#74212

Zelf heb ik net dat bestand uit mijn profielmap verwijderd (nadat ik Thunderbird had afgesloten). Vervolgens heb ik Thunderbird herstart en had ik niets meer in mijn agenda staan. Toen heb ik Thunderbird weer gesloten, het bestand vanuit de prullenbak teruggezet en Thunderbird weer gestart. Toen had ik mijn agenda-items weer terug.
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
klaas47
Berichten: 13
Lid geworden op: 24 april 2007, 12:15
    unknown unknown

Bericht door klaas47 »

Bedankt, nu kan ik verder .
Plaats reactie