Sunbird / adresboek

Dit forum is voor Mozilla Sunbird, Lightning en Calendar. Dit zijn de agenda-toepassingen van Mozilla. Zie het Calendar-project voor meer info.
Plaats reactie
hendrikde14e
Berichten: 3
Lid geworden op: 4 september 2007, 14:56
    unknown unknown

Sunbird / adresboek

Bericht door hendrikde14e »

Ik het ook mogelijk een adresboek te koppelen aan sunbird.
Zonder dat ik Thunderbird moet installeren?
Groeten Hendrik
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door nirwana »

Hendrik,

Allereerst welkom op het forum.

Wat bedoel je met een koppeling ? Dat je een adresboek-knop in Sunbird erbij krijgt. Dan kun je me vast wel vertellen wat daar het voordeel van is.

Waarom gebruik je geen Thunderbird ? Of heb je een ander favoriet mailprogramma (dat mag natuurlijk, want het is uiteindelijk jouw eigen keuze) ?
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
hendrikde14e
Berichten: 3
Lid geworden op: 4 september 2007, 14:56
    unknown unknown

Bericht door hendrikde14e »

nirwana schreef:Hendrik,

Allereerst welkom op het forum.
Dank je wel.

Wat bedoel je met een koppeling ? Dat je een adresboek-knop in Sunbird erbij krijgt. Dan kun je me vast wel vertellen wat daar het voordeel van is.
Persoonlijk vind ik dat je mogelijkheid moet hebben om een adresboek aan de agenda koppelen.

Waarom gebruik je geen Thunderbird ? Of heb je een ander favoriet mailprogramma (dat mag natuurlijk, want het is uiteindelijk jouw eigen keuze) ?
Boven heb ik wel Thunderbird, maar op de computer beneden staat gewoon outlook expres.
En daar bvb staat ook Sunbird op , een daar zou ik het leuk vinden als daarin een adresboek zat.
Gebruikersavatar
koenh
Berichten: 222
Lid geworden op: 7 april 2005, 11:02
    unknown unknown

Bericht door koenh »

Ik denk niet dat dit in sunbird zit...
En als op je ene computer OE staat, waarom installeer je er gewoon TB met lightning niet naast?

grz
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door nirwana »

hendrikde14e schreef:Boven heb ik wel Thunderbird, maar op de computer beneden staat gewoon outlook expres.
En daar bvb staat ook Sunbird op , een daar zou ik het leuk vinden als daarin een adresboek zat.
Als er Outlook Express op staat, dan kun je volgens mij heel eenvoudig het adresboek opstarten via Start > Uitvoeren (WIN+R) en dan wab intikken (gevolgd door ENTER).

Ter info: Wab staat voor het Windows adresboek en dat is volgens mij wat Outlook Express onderliggend gebruikt.
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
hendrikde14e
Berichten: 3
Lid geworden op: 4 september 2007, 14:56
    unknown unknown

Bericht door hendrikde14e »

nirwana schreef:volgens mij heel eenvoudig het adresboek opstarten via Start > Uitvoeren (WIN+R) en dan wab intikken (gevolgd door ENTER).
Zo iets zou ik ook graag in Sunbird zien.
Maar ik ik zal op deze manier verder gaan met Sunbird en WAB.
bedankt voor het antwoord
Plaats reactie