Regel je financiën

Iedereen kan hier terecht met vragen over allerhande open source software die niet in de andere fora past.
Plaats reactie
Angelus19
Berichten: 10
Lid geworden op: 11 januari 2007, 20:43
    unknown unknown

Regel je financiën

Bericht door Angelus19 »

Bestaat er voor Mozilla een soort programma of extensie dat je kan vergelijken met microsoft money? Een programma waar mee je je persoonlijke of zakelijk financiën overzichtelijk houdt.
Gebruikersavatar
jack2go
Berichten: 1262
Lid geworden op: 14 oktober 2006, 19:16
Locatie: Baarn
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door jack2go »

Acemoney
is gratis, maar niet van Mozilla
verder heeft de Postbank ook een budgetprogje, maar dan moet je wel een rekening hebben bij de Postbank
Wat ter sleepvaart vaart is geen schorriemorrie maar Hollands Glorie potverdorie!
bootjes waar ik op gevaren heb
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door nirwana »

Je hebt diverse gratis toepassingen waarmee je inkomsten en uitgaven bij kunt houden. Zie http://freeware.startpagina.nl onder het kopje Boekhouden & Bankieren.

Daarnaast krijg je ook steeds meer websites die online boekhouden aanbieden, doch die diensten zijn doorgaans niet gratis en veelal op het bedrijfsleven gericht. Wie weet gaat Google nog eens een gratis online boekhoud-dienst aanbieden (tegen betaling uit te breiden met meer geavanceerde opties)...
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Gebruikersavatar
jack2go
Berichten: 1262
Lid geworden op: 14 oktober 2006, 19:16
Locatie: Baarn
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door jack2go »

nirwana schreef: Daarnaast krijg je ook steeds meer websites die online boekhouden aanbieden, doch die diensten zijn doorgaans niet gratis
Klopt die van Exact en Unit4 zijn heel goed en niet duur(meer) zeer geschikt voor kleine zelfstandigen

nirwana schreef:. Wie weet gaat Google nog eens een gratis online boekhoud-dienst aanbieden (tegen betaling uit te breiden met meer geavanceerde opties)...
ja, leuk hebben behalve je zoekprofiel en je mail ook je uitgaven-patroon. Ach maakt ook niet meer uit eigenlijk 8)
Wat ter sleepvaart vaart is geen schorriemorrie maar Hollands Glorie potverdorie!
bootjes waar ik op gevaren heb
rebil
Berichten: 505
Lid geworden op: 25 april 2006, 20:07
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door rebil »

Als je liever vrije software en een beetje privacy hebt, dan is er ook nog GNUCash.
Diginet
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 november 2008, 20:41
    unknown unknown

Bericht door Diginet »

Op DigiWize verscheen onlangs een artikel over Money Geld Manager,
ik gebruik deze inkomsten / uitgaven tool nu al enkele dagen en ben er erg tevreden over.
(Platform - programma onafhankelijk en gratis). Voorheen gebruikte ik Acemoney.
Plaats reactie