Uploaden/ publiceren achtergrond

Tips voor de Nvu en Kompozer. Dit zijn visuele programma's om webpagina's mee te maken (WYSIWYG).
Plaats reactie
Auto29
Berichten: 3
Lid geworden op: 16 mei 2008, 10:42
Locatie: Apeldoorn
    unknown unknown
Contacteer:

Uploaden/ publiceren achtergrond

Bericht door Auto29 »

Ik heb net een website gebouwd in het programma Kompozer en deze is ook net online (http://www.auto29.nl).
Bij mij op de computer staat de site precies hoe ik hem hebben wil, maar op andere pc's heeft de website een witte achtergrond. Dat is dus niet de bedoeling! De achtergrond behoort de foto van een auto te hebben. Wat gaat hier mis?

Ik heb in Kompozer ingesteld dat elke pagina de achtergrond van de betreffende auto moet hebben. Vervolgens heb ik elke pagina gemaakt zoals ook te zien is op de website en heb ik deze gepubliceerd naar het internet toe.
Ik heb gezocht in Kompozer hoe ik de achtergrond apart zou kunnen publiceren, maar dat heb ik helaas niet kunnen vinden.
Zou iemand mij hier mee kunnen helpen zodat de achtergrond van de website inderdaad de foto van de betreffende auto weergeeft?
Alvast bedankt!
Auto29
Berichten: 3
Lid geworden op: 16 mei 2008, 10:42
Locatie: Apeldoorn
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Auto29 »

Ik zie dat er al meerdere topics zijn geplaatst met een soortgelijke vraag, maar helaas zie ik nergens een antwoord voor mijn 'probleem'. Graag wil ik de site gewoon helemaal klaar hebben, dus ik hoop echt dat iemand mij kan helpen!
Auto29
Berichten: 3
Lid geworden op: 16 mei 2008, 10:42
Locatie: Apeldoorn
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Auto29 »

:? Het blijft wel erg stil met eventuele oplossingen ...

Ondertussen ben ik al een stukje verder. De achtergrond had ik opgeslagen op mijn computer, dus dat was in ieder geval de reden dat mensen de achtergrond niet konden zien.
Ik heb de foto online opgeslagen, op een site waar je foto's kan uploaden en heb de link van de foto nu bij alle sites neergezet.
De achtergrond is nu te zien op alle hoofdpagina's (ik heb de link nog niet bij de doorklikpagina's van de foto's neergezet), maar de welkompagina is nog steeds blanco op de achtergrond terwijl ik ook daar de link heb neergezet.
Zal ik bij die pagina (index.html) een andere actie moeten ondernemen zodat men daar ook de achtergrond kan zien?

Het zou leuk zijn als ik nu toch wel een reaktie krijg...
Plaats reactie