probleem: menu inspector?

Hieronder vallen alle vertalingen die nog geen eigen forum hebben.
Plaats reactie
Mariola
    unknown unknown

probleem: menu inspector?

Bericht door Mariola »

Hallo,

om te beginnen weet ik niet of ik hier wel goed zit, maar ik heb sinds kort een probleempje in Mozilla 1.5.
Onderin het scherm krijg ik een brede balk ca. 5 cm met wat tekst erin,
zoals: <menuitem id="menu_inspector" label=ïnspector TaskCmd.label.
en nog een regel meer met onzin.
Heb ik iets geinstalleerd, wat fout gegaan is; hoe krijg ik het weg?

Weet iemand er iets van,
Mario.
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door nirwana »

Je plaatst dit bericht onder "Overige vertalingen". Bedoel je daarmee dat je de Nederlandse vertaling van Mozilla 1.5 gebruikt ?

Mozilla 1.5 lijkt mij persoonlijk redelijk oud, aangezien men nu met Mozilla 1.8 aan het testen is. Dan lijkt Mozilla 1.7 mij een recentere keuze. Maar misschien heb je een goede reden om Mozilla 1.5 te gebruiken.

Een dergelijk balk onderin beeld duidt erop dat er iets met je profiel niet in orde is. Als je in Mozilla een nieuw profiel aanmaakt en het programma daarna met dat nieuwe profiel opstart dan zou dat goed moeten zijn. Een nieuw profiel kun je aanmaken met de Profielbeheerder. Die start je door Mozilla te starten met als optie -p achter het commando (bijvoorbeeld "c:\program files\mozilla\mozilla.exe" -p). Zie ook http://www.mozbrowser.nl/wiki/wiki.phtm ... =Profielen voor meer informatie over profielen.

In een profiel worden bijvoorbeeld instellingen en geinstalleerde extensies bijgehouden.
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Mariola
    unknown unknown

Bericht door Mariola »

Het is uiteindelijk via een omweg gelukt, niet via profiel dus.
Eerst de bladwijzers geëxporteerd, vervolgens uit een andere account
de mozillamap gekopieerd en de bladwijzers weer geïmporteerd.
Niet het probleem opgelost maar omzeild dus.
Desalniettemin bedankt.
Mario
Plaats reactie