standaardherinnering uitschakelen
-
standaardherinnering uitschakelen
hoe de standaardherinnering uitschakelen
-
Re: standaardherinnering uitschakelen
Dubbelklik op de naam van de agenda (of via rechtermuisknop, Eigenschappen) en vink 'Herinneringen tonen' uit. Is dat wat je bedoelt?
-
Néé is bij het aan maken van een nieuw agenda item daar staat bij herinnering standaard herinnering
-
De tekst die daar standaard staat is 'Geen herinnering', maar als je de Provider for Google Calendar-add-on hebt geïnstalleerd t.b.v. een Google-agenda, zou dat inderdaad 'Standaardherinnering' kunnen zijn. Deze instelling wordt als het goed is overgenomen uit de instellingen voor meldingen bij Google (Agenda) zelf.
- Zorg ervoor dat je de Provider-add-on hebt bijgewerkt naar de meest recente versie; op dit moment is dat v2.7. Oudere versies hadden bugs die op dit vlak problemen konden geven.
- Zorg ervoor dat de instellingen bij Google zo staan dat er geen standaardherinnering bestaat. Ik weet het niet zeker omdat ik geen Google-agenda gebruik, maar denk dat je dat vindt onder de eigenschappen van een agenda - Meldingen bewerken; vermoedelijk moet je daar alle meldingen verwijderen.
Misschien dat iemand die dit gebruikt e.e.a. kan bevestigen.
- Zorg ervoor dat je de Provider-add-on hebt bijgewerkt naar de meest recente versie; op dit moment is dat v2.7. Oudere versies hadden bugs die op dit vlak problemen konden geven.
- Zorg ervoor dat de instellingen bij Google zo staan dat er geen standaardherinnering bestaat. Ik weet het niet zeker omdat ik geen Google-agenda gebruik, maar denk dat je dat vindt onder de eigenschappen van een agenda - Meldingen bewerken; vermoedelijk moet je daar alle meldingen verwijderen.
Misschien dat iemand die dit gebruikt e.e.a. kan bevestigen.