Inmiddels zijn we een paar dagen verder.
TB3.0 werkt prima, alleen maakte ik (denk ik) de fout om hem de profielmappen van 2.0 te laten gebruiken, iets wat volgens mij wel gebeurt als iedereen op een gegeven moment deze versie aangeboden gaat krijgen?
Dit gaf nl. wat problemen met het aanmaken van een nieuw e-mail account en het wijzigen van een bestaande naar IMAP, ik bleef b.v. boodschappen krijgen dat een bepaald account al bestond, hetgeen dus echt niet zo was.
Pas toen ik de profielmappen verwijderd had en opnieuw begon werkte alles en kon ik de accounts aanmaken zoals ik wilde. Daarna de mappen met e-mails e.d. er weer in terug gezet.
Als dit straks gebeurt met iedereen die TB3 als update krijgt aangeboden en deze gewoon over 2.0 heen installeert zullen er veel meer gebruikers problemen mee krijgen.
Een schone installatie werkt beter.
Wat me net pas opviel is dat er door TB een nieuwe map "Documenten en settings" is aangemaakt op de D schijf (daar heb ik TB ook op geinstalleerd) met daarin alleen een paar bestanden voor "smart mailboxes".
Deze map wordt door windows 7 niet meer gebruikt, (natuurlijk nog wel op XP computers), maar de systeembestanden en gebruikers-mappen van W7 staan bij mij gewoon op de C partitie, W7 heeft daarin een soort doorverwijzing voor de "documents en settings" naar de nieuwe W7 structuur, kennelijk heeft TB daar helemaal niet gekeken en deze map maar gewoon aangemaakt op dezelfde partitie als waar het programma staat.