Vreemde foutmelding in Firefox

Hier kun je je opmerkingen over de Nederlandse Firefox-vertaling kwijt.
Plaats reactie
dingenis
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 december 2009, 12:13
    Ubuntu Firefox

Vreemde foutmelding in Firefox

Bericht door dingenis »

Ik kreeg vandaag de volgende foutmelding:
Dit is genânt.
Firefox ondervindt problemen bij het herstellen van uw vensters en tabbladen. Dit wordt meestal veroorzaakt door een onlangs geopende pagina.
Ik weet niet precies wat er bedoeld wordt, maar "dit is genânt" lijkt me niet goed...

Michiel
marj.vanzon
Berichten: 84
Lid geworden op: 5 september 2007, 9:01
    Windows 7 Firefox

Re: Vreemde foutmelding in Firefox

Bericht door marj.vanzon »

dingenis schreef:Ik kreeg vandaag de volgende foutmelding:
Dit is genânt.
Firefox ondervindt problemen bij het herstellen van uw vensters en tabbladen. Dit wordt meestal veroorzaakt door een onlangs geopende pagina.
Ik weet niet precies wat er bedoeld wordt, maar "dit is genânt" lijkt me niet goed...

Michiel
Nou dat staat er wel zeker, heb dat regelmatig gehad, met afsluiten en opnieuw starten er achteraan.
Vinkje uitgezet bij opnieuw opstarten, maar niets helpt, al 4 keer terug naar de pc boer maar nog steeds niets gevonden. Vreemd vreemd. Alles maar dan ook alles in orde aan de pc..........................?????
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    Windows XP Firefox
Contacteer:

Re: Vreemde foutmelding in Firefox

Bericht door nirwana »

In feite zegt Firefox dat deze de opgeslagen tabbladen (+ eventuele vensters) niet kan herstellen.
Blijkbaar kan dat gebeuren. Nou ja, dat zij dan zo... Op zich netjes dat Firefox het meldt. Verder is er weinig aan de hand.
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Gebruikersavatar
Mad Maks
Berichten: 1446
Lid geworden op: 7 oktober 2003, 16:58
Locatie: Luzy, france
    Windows XP Internet Explorer 8
Contacteer:

Re: Vreemde foutmelding in Firefox

Bericht door Mad Maks »

In de volgende versie/update is dit verandert in
"Onze excuses voor het ongemak." zie https://bugzilla.mozilla.org/show_bug.cgi?id=502793
Plaats reactie