synchroniseren PDA

Hier kun je je opmerkingen over de Nederlandse Thunderbird-vertaling kwijt.
Plaats reactie
semix
    unknown unknown

synchroniseren PDA

Bericht door semix »

Hallo,

Ik heb een vraag nl is het mogelijk om met thunderbird te synchroniseren met mijn PDA.In de handleiding gaat men steeds vanuit dat je MS outlook gebruikt in samen werking met active sync.
Gebruikersavatar
vulture
Berichten: 3981
Lid geworden op: 20 november 2004, 17:58
Locatie: Zoo (aasgier)
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door vulture »

Hierover worden op het forum regelmatig vragen gesteld. Hierop moet helaas nog even worden gewacht. Deze zal pas worden verwerkt in versie 2.0. Wil jij graag weten hoe de weg is (roadmap) naar versie 2.0 dan kun je dit lezen op http://www.mozilla.org/projects/calendar/roadmap.html
MAC OSX 10.48 en Ubuntu 6.10
Ferdi's World en Ferdi's Photo's
Gebruikersavatar
ByteWarrior
Berichten: 3825
Lid geworden op: 15 oktober 2003, 14:56
Locatie: Tielt-Winge, België
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door ByteWarrior »

Aan synchronisatie met PDA's zal in de toekomst gewerkt worden. Momenteel is er enkel nog maar een basissynchronisatie mogelijk met Calendar, maar zelfs daarvoor moet je nog te veel aanpassingen handmatig doen.

Ik zit trouwens ook op synchronisatie te wachten. In het beste geval draaien ook de producenten van PDA's bij en maken ze hun synchronisatiesoftware ook beschikbaar voor andere mailclients. Maar ik denk dat dat een utopie is, de kans is groter dat het Mozilla Team zelf voor de synchronisatie moet zorgen...
Gebruikersavatar
moZes
Berichten: 1510
Lid geworden op: 30 oktober 2003, 9:49
Locatie: Leeuwarden
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door moZes »

aasgier schreef:Deze zal pas worden verwerkt in versie 2.0.
Jammer dat dat zo ver weg gepland is. Volgens mij onderschatten ze het belang van synchronisatie. Wij willen bijvoorbeeld zoveel mogelijk Open Source werken, maar lopen vast op de synchronisatie, wat ons (bijna) dwingt om toch een MS Exchange server te nemen. Gelukkig zijn er nog andere (commerciële) oplossingen, dus gaan we daar eerst maar voor.
Plaats reactie