HTML-codering op bladwijzerswerkbalk werkt niet voor Omrop

Voor alle vertalingen van Mozilla-software in de Friese taal.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    unknown unknown
Contacteer:

HTML-codering op bladwijzerswerkbalk werkt niet voor Omrop

Bericht door nirwana »

Ik gebruik nu eens een Friese Firefox-versie onder Windows (uit de latest-map uiteraard). Van die taal begrijp ik verder weinig en ik ben blij dat de knoppen op dezelfde plaats zitten zodat ik er nog iets mee kan worden. Maar dat terzijde.

De tekst van de Live Bookmark (ehrm, blêdwizer) valt me wel op. Firefox lijkt die HTML-codering in de werkbalk nog niet zo leuk te vinden. Kun je die ook in UTF-8 (ofzoiets) encoden zodat het er wel goed uit komt te zien ? Het is nu een nogal in het oog springend onderdeel dat er niet zo mooi uit ziet. Hopelijk kan daar nog iets aan veranderd worden.

Hetzelfde geldt overigens voor de "Blêdwizerwurkbalkmap" in het menu Blêdwizers.
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Gebruikersavatar
Sipster
Berichten: 1846
Lid geworden op: 24 september 2005, 10:39
Locatie: wageningen
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Sipster »

heb je dat nog steeds, ik kan het nl niet vinden....
Wees meester en vormgever van jezelf

STOP suffering the web, START surfing it, use FireFox
Gebruikersavatar
moZes
Berichten: 1510
Lid geworden op: 30 oktober 2003, 9:49
Locatie: Leeuwarden
    unknown unknown
Contacteer:

Re: HTML-codering op bladwijzerswerkbalk werkt niet voor Omr

Bericht door moZes »

nirwana schreef:De tekst van de Live Bookmark (ehrm, blêdwijzer) valt me wel op. Firefox lijkt die HTML-codering in de werkbalk nog niet zo leuk te vinden. Kun je die ook in UTF-8 (ofzoiets) encoden zodat het er wel goed uit komt te zien ? Het is nu een nogal in het oog springend onderdeel dat er niet zo mooi uit ziet. Hopelijk kan daar nog iets aan veranderd worden.
Hetzelfde geldt overigens voor de "Blêdwizerwurkbalkmap" in het menu Blêdwizers.
Ik zie het. Ik zal er weer eens naar kijken.
@sipster, maak maar eens een nieuw profiel aan :(
Gebruikersavatar
moZes
Berichten: 1510
Lid geworden op: 30 oktober 2003, 9:49
Locatie: Leeuwarden
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door moZes »

Volgens mij heb ik hier een juiste bestandsindeling, dus waar het fout is gegaan weet ik nog niet.
Je kunt een juist bestand :arrow: (bookmarks.html) downloaden. Bewaar dit bestand in de (Friese :!: ) profielmap, waar ook al een bookmarks.html staat. Wellicht moet je het eerst op een andere plek zetten als je Firefox actief hebt. Kopieer het daarna gelijk ook even naar: C:\Program Files\Firefox\defaults\profile\ voor eventuele nieuwe profielen of gebruikers.
Plaats reactie