Felisitearre

Voor alle vertalingen van Mozilla-software in de Friese taal.
Plaats reactie
ytsmabeer
Berichten: 29
Lid geworden op: 30 juli 2005, 12:15
    unknown unknown
Contacteer:

Felisitearre

Bericht door ytsmabeer »

mei it útkommen fan de Fryske Firefox.
En no mar hurd oant wurk foar ferzje 2.0 soe ik sizze.
Het probleem van de toekomst is dat het steeds verandert in het heden
Hobbes dec 30, 1990
http://www.freewebs.com/cabnoco
http://my.opera.com/ytsmabeer/
Gebruikersavatar
moZes
Berichten: 1510
Lid geworden op: 30 oktober 2003, 9:49
Locatie: Leeuwarden
    unknown unknown
Contacteer:

Re: Felisitearre

Bericht door moZes »

ytsmabeer schreef:mei it útkommen fan de Fryske Firefox.
En no mar hurd oant wurk foar ferzje 2.0 soe ik sizze.
Dank je :P
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door nirwana »

Ook felicitaties van mijn kant. Het heeft even geduurd, maar het resultaat mag er zeker zijn. Een bedankje aan iedereen die aan dit succes heeft bijgedragen lijkt me zeker op z'n plaats.

Is er ook een Fryske versie van de browserstatistieken ? Ik kan me namelijk voorstellen dat door dergelijke initiatieven het percentage Firefox- en Opera-gebruikers in Friesland hoger uitvalt dan het landelijk gemiddelde. Heb je aanwijzingen die in die richting duiden ?
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Gebruikersavatar
moZes
Berichten: 1510
Lid geworden op: 30 oktober 2003, 9:49
Locatie: Leeuwarden
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door moZes »

nirwana schreef:Is er ook een Fryske versie van de browserstatistieken ? Ik kan me namelijk voorstellen dat door dergelijke initiatieven het percentage Firefox- en Opera-gebruikers in Friesland hoger uitvalt dan het landelijk gemiddelde. Heb je aanwijzingen die in die richting duiden ?
Bedankt!
Ik zou niet weten waar we dat moeten vinden. Het internetverkeer van Nederland wordt op 1 hoop gegooid bij de meeste statistieken. Dan zou je zelf moeten gaan filteren op plaats of zo. Maar dat klopt ook niet want ook Friezen om útens (buiten Friesland) gebruiken de Fryske Firefox, zoals Sipster die in Amsterdam woont.
Plaats reactie